TWITTER & CHATTEN.
heb een twitter account aangemaakt ,maar t is niet zo mijn ding.Heb geen telefoon om te twitterren en als ik er wel een had dan zou ik het niet doen. Hoe je het in de toekomst kan gaan gebruiken in de bibliotheek , kan ik niets van zeggen.
Chatten daar in tegen wel.Je kan een chat spreekuur in gaan lassen. Dit in plaats van Alladin.
Louise
En heb je al volgers bij Twitter? Ben toch wel benieuwd naar je ervaringen!
BeantwoordenVerwijderenLeuk dat je voor chatten een toepassing ziet in de bibliotheek, chat je zelf wel eens?
Ik ben het helemaal eens met je chat-spreekuur. Gewoon doen. Verschillende bedrijven gebruiken chat al als extra kanaal om klanten van dienst te kunnen zijn. Het gaat dan om informatie- en/of helpdeskvragen.
BeantwoordenVerwijderenWat twitter voor bibliotheken betreft: hiervan zul je misschien niet direct resultaat zien. Maar het is voor een bibliotheek wel belangrijk om deel te nemen. Je moet er als bibliotheek echter wel over nadenken wat je gaat doen. Alleen maar nieuwsberichten plaatsen is geen goed idee. De bedoeling is juist dat je deelneemt aan conversaties. Contact maken, reageren, retweeten. Actief deelnemen aan het netwerk is waar het om gaat.